De eerste 1,5 maand - Reisverslag uit Antwerpen, België van Maartje Brugghen - WaarBenJij.nu De eerste 1,5 maand - Reisverslag uit Antwerpen, België van Maartje Brugghen - WaarBenJij.nu

De eerste 1,5 maand

Door: Maartje van der Brugghen

Blijf op de hoogte en volg Maartje

23 Oktober 2015 | België, Antwerpen

Jemig, het leven van een Erasmus student is me er eentje. Van feestje naar feestje en de volgende dag gewoon weer college en studeren. Kan je maar 3 jaar lang op Erasmus. Als ik op de eerste anderhalve maand terug kijk, zie ik nu al dat dit echt een ervaring is die je voor de rest van je leven zal meedragen en er op terug zal kijken al geweldig. Het is zo leuk om al deze verschillende mensen te leren kennen en ook een beetje te proeven van de verschillende culturen.

Twee weken geleden alweer kwam Sieb EINDELIJK een weekendje naar Antwerpen. Aangezien ik nu al wel aardig goed geïntegreerd ben in Antwerpen kon ik hem ook een keer de wat meer verstopte maar o zo mooie plekjes laten zien van de stad. Super gezellig om even samen de stad te verkennen.

Gisteren kwam Janneke, mijn allerliefste beste vriendinnetje van de middelbare school, naar Antwerpen. Het was binnen no time als vanouds en mega gezellig. We hadden een heerlijk feestje bij ons thuis met allemaal Erasmus studenten. Daarna zijn we het echte nachtleven van Antwerpen in gedoken en wat we hebben we genoten. Ontzettend gezellig is Antwerpen om uit te gaan.

Aangezien ik hier ben om te studeren ook maar snel nog iets over het leven op de universiteit. De vakken zijn ontzettend pittig. En ondanks dat ik mijn papers pas over 1,5 week in moet leveren en mijn tentamens pas in januari zijn, maak ik me gewoon nu al zorgen. Ook nu ik gehoord heb dat ik de masters die ik wilde gaan doen niet kan gaan doen, moet ik me daar ook nog gaan bezig houden hier.

Desondanks heb ik het hier prima. GENIETEN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Maartje

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2422

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 31 Januari 2016

ESN Antwerp

Landen bezocht: